wtorek, 3 listopada 2015

Ogłoszenie Parafialne!

Myślałam nad tym już od dłuższego czasu i w końcu się zdecydowałam. 
Otóż, uwaga uwaga, przenoszę się na wattpada.
Jest mi po prostu tam wygodniej pisać, bo mogę to robić z komórki(czytaj; również w szkole) i rozdziały pojawiałyby się częściej. 
To opowiadanie zostanie przepisane na wattpada, ale BNL nie. Nie chciałoby mi się od nowa(no prawie) pisać dwudziestu kilku rozdziałów tylko po to, żeby niedługo je zakończyć. Tak więc, ten...

@my_sunshine_is_a_boy <-to moje  konto, na którym będę pisać
LINK: KLIKNIJ!
Do zoba misiaczki! x

10 komentarzy:

  1. Anonimowy5/11/15 15:45

    Wstaw linka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już się przeniosę to na pewno wstawię;)

      Usuń
    2. Anonimowy8/11/15 08:48

      Dzięki

      Usuń
  2. Co ;-; To mój ulubiony blog ;-; Na wattpadzie nie mogę czytać ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę wiedzieć, dlaczego nie możesz czytać? Bardzo zależy mi na starych czytelnikach, więc może mogę jakoś pomóc, czy coś? :)

      Usuń
    2. Za każdym razem kiedy chce to nie mogę. Wiem trzeba się zalogować, ale nie jestem pewna czy zakładać konto :c

      Usuń
    3. załóż! ja też kiedyś nie byłam pewna do wattpada, ale odkąd założyłam konto uzależniłam się od książek! XD nie dość, że będziesz mogła czytać moje ff(narcyzm, hih) to znajdziesz na pewno dużo ciekawych książek :)

      Usuń
    4. Założyłam :3

      Usuń
    5. Założyłam ;3 Jak już zrobisz to dawaj linka ^^

      Usuń
  3. A spoko loko już Mam xd

    OdpowiedzUsuń